Navigatie

Bestellen

FAQ’S BESTELLEN

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Hoe ontvang ik de factuur van mijn bestelling?
De factuur van je bestelling ontvang je per e-mail.

Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?
Je ontvangt een PostNL Track & Trace code waarmee je op de PostNL website de status van je bestelling kunt bekijken

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen in de GDaquarium.nl webshop geldt: op werkdagen voor 17.00 uur besteld, de volgende dag (uitgezonderd zondag) in huis (tenzij anders aangegeven).

Vanuit welke landen kan ik bestellen?
Op dit moment is het alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen als je woonachtig bent in de Europese Unie.

Toen ik een artikel in mijn winkelmand legde was het op voorraad, maar toen ik wilde afrekenen niet meer. Hoe kan dit?
Een product is pas voor je gereserveerd als de bestelling is afgerond. Het kan dus zo zijn dat het uitverkocht raakte op het moment dat jij wilde afrekenen. Mocht dit het geval zijn, dan zal je hier een melding van krijgen op het moment dat je je winkelmand wilt afrekenen. GDaquarium.nl doet er uiteraard alles aan om de voorraad up-to-date te houden om dergelijke situaties te voorkomen.

Kan ik mijn reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren?
Als een bestelling betaald is, is het vaak niet meer mogelijk om de inhoud te wijzigen of de bestelling te annuleren. Je kunt de order, of een deel daarvan, binnen 14 dagen na ontvangst uiteraard per post retourneren. Je geld wordt na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen teruggestort.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een ander adres dan mijn contactadres, bijvoorbeeld naar mijn werk?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie ‘afleveradres’ een afleveradres aanmaken. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren.
Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?
Direct na het succesvol afronden van je bestelling en de betaling ontvang je een bevestiging per e-mail. Hierin staan alle details van je bestelling overzichtelijk opgesomd. Hierna ontvang je de factuur per e-mail. Op het moment dat de bestelling bij ons het magazijn verlaat, krijg je een e-mail met een PostNL Track & Trace nummer waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.

© 2009 - 2017 G&D Aquaria | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie